Nopea toimitus! Tilaukset toimitetaan postiin tilausta seuraavana arkipäivänä.


Toimitusehdot

Yleistä

Flinkki Ky, y-tunnus 0857125-4, osoite: Niittytie 4, 25500 PERNIÖ myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen lukuun ottamatta Ahvenanmaata, jonne emme valitettavasti tällä hetkellä toimita tilauksia.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 01.01.2024 alkaen.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan kulloinkin voimassa olevat hinnat. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Toimituskulut

Toimituskulut ovat 6 euroa lähetys. Yli 50 euron tilaukset rahtivapaasti. Emme vastaa kuljetusyrityksien pitkittyneiden toimitusaikojen mahdollisista haitoista asiakkaalle. Pakkauksessa pyrimme käyttämään myös kierrätysmateriaalia.

Tilaaminen ja sopimus

Toimitamme tilauksia ainoastaan mannersuomeen. Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Tilaaja on velvollinen huolehtimaan, että hänen antamansa henkilö- ja yhteystiedot ovat oikein. Flinkki Ky ei vastaa, jos toimitus häviää tai ei löydä omistajaa johtuen vääristä yhteystiedoista (esim. puhelinnumero).

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Joskus tilausvahvistus saattaa mennä roskapostikansioon, joten tarkistathan myös sen, jos et löydä tilausvahvistusta sähköpostistasi.


Maksaminen

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi valitsemallasi tavalla, joko postin tai matkahuollon kautta. Voit valita noutopaikaksi myös automaatit, mutta emme suosittele valitsemaan ulkoautomaattia, jos lähetyksesi sisältää lämpöherkkiä tuotteita esim. elintarvikkeita tai kosmetiikkaa. Vastuu tässä on tilaajalla, emmekä korvaa mahdollisesti pilaantuneita tuotteita, jos tilaaja on toiminut vastoin suosituksia. Tarkistathan saapumisilmoituksesta paketin säilytysajan, esim. Posti säilyttää paketteja ainoastaan 7 vrk, huolehdithan, että noudat pakettisi siinä ajassa ja vältät noutamattomasta paketista aiheutuneet kulut. Posti ja Matkahuolto lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestinä ja sähköpostiin. Olethan siis erityisen tarkkana, että puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus tai osa siitä ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä viipymättä sähköpostiin asiakaspalvelu@flinkki.fi.

Jos käytät peruutusoikeuttasi, palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Lähettäjän vastuulla on pakata tuotteet takaisinlähetystä varten niin, etteivät ne rikkoudu tai kärsi kuljetuksessa. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Jos olet ollut oikeutettu ilmaisiin postikuluihin ( yli 50€ ostokset) ja palautat tuotteita tai jätät paketin noutamatta ja tilauksesi arvo jää tällöin alle 50€, meillä on oikeus periä lähetyskulut.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kulut. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. HUOM! EMME LUNASTA PALAUTUKSIA, JOISTA EI OLE TEHTY PALAUTUSILMOITUSTA, EIKÄ MAKSETTU PALAUTUSKULUJA. Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Jos paketti jätetään noutamatta, meillä on oikeus periä palautuksesta aiheutuvat kulut asiakkaalta, joka tällä hetkellä on 20€. Asiakas myös vastaa, että hänen antamansa tiedot ovat oikein. Jos paketti palautuu meille, johtuen virheellisistä yhteystiedoista, veloitamme 20€ palautuskuluja.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan saamasi lähetyslista tai ainakin tilausnumero ja nimi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:
FLINKKI KY

NIITTYTIE 4

25500 PERNIÖ

Puh: 0505642401

asiakaspalvelu@flinkki.fi

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote tai tuotteet ovat virheellisiä tai jotain puuttuu tms., ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta asiakaspalveluumme, niin sovimme, miten saamme virheen korjattua. Jos tuote on virheellinen, lähetämme joko uuden tuotteen tai korvaamme rikkinäisen. Viallisissa tuotteissa korvauksemme on maksimissaan tuotteen hinta. Muita kuluja ei korvata esim. toimituskuluja. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. Jos tuote on vioittunut kuljetuksen aikana, tee viipymättä reklamaatioilmoitus kuljetusyhtiölle.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

asiakaspalvelu@flinkki.fi
puh. 0505642401 ma-pe klo 9.00-16.00

Vastuunrajoitus

Flinkki Ky ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Lahjakortti